.::MaZiKa::.



 
!i!!I MaZiKa!iالرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالتسجـــــــــــيلدخول

شاطر | 
 

 المواطن المطحون اللي عليه الدور هي...نوووووودي

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
LoVeLy Sky
كبار شخصيات مزيكا كوول
كبار شخصيات مزيكا كوول
avatar

انثى
عدد الرسائل : 485
العمر : 27
ساكن فين يا حبى : في مكان بيقولوا بيتنا!!
علم الدولة :
تاريخ التسجيل : 20/09/2008

مُساهمةموضوع: المواطن المطحون اللي عليه الدور هي...نوووووودي   السبت أكتوبر 25, 2008 4:18 pm


بعد حوارات وقرارت واجتماعات
قررنا نحن نيابه الطحن بوضع
حبيبه قلبي نووووووووووووووووووودي علي كرسي الاعتراف

(عايزين نخرجها المواطن المطحون مش عايزين لارحمه ولا رأفه)

afro




وطبعا طبعا انا اول واحده هسأل


انا برضه مش عارفه اسألك اقولك ايه لاني عارفه كل حاجه عنك؟؟؟؟
بس اكيد هسأل يعني مش هسيب الفرصه دي تعدي بالساهل كده



اولا الاسئله الخفيفه
(ممكن تجاوبي علي ناس من المنتدي او خارجه)

ايه اجمل منظر طبيعي بتحبيه؟
من الشخص الذي تخبريه بكل شئ؟
من الشخص الذي تتفائلي بوجهه؟
من الشخص الذي ترتاحي في الكلام معه؟
من الشخص الذي تندمي علي معرفتك به؟
من الشخص الذي طبع ذكري جميله في قلبك
من الشخص الذي تحبيه من كل قلبك؟
من الشخص الذي لم تتوقعي ان يكون صديقك واصبح ذلك؟
من الشخص الذي لم تتوقعي ان يبتعد عنك وهو افضل اصدقاءك ولكنه فعل ذلك؟
من الشخص الذي تتمني ان تصفعيه علي وجهه؟
اذا طلب منك الشخص اللي انتي مرتبطه بيه انك تسيبي اعز اصدقاءك فماذا ستفعلي؟(بدون دبلوماسيه)
من الشخص الذي توجهي له الكلمات التاليه:
ربنا يخليك ليا
وحشتني
بحبك
ربنا يهديك


الي من تهدي
ورده صفراء(غيره) علي مين؟ ومن مين؟
ورده زرقاء(فراق)
ورده حمراء(حب)

كارت اشتياق
كارت انذار
كارت وداع
كارت طرد

مارأيك في :
الطيبه
العند
الشك
الغيره
وطبعا الحب


اسئله الفانتازيا
اذا وجدتي خاتم سليمان وقال لكي العفريت ان تطلبي ما تريدي ماعدا الفلوس فماذا ستطلبي؟
اذا كنتي عصفور الي اين تفضلي الذهاب؟
اذا وجدتي طاقيه الاخفاء فماذا ستفعلي بها؟
اذا كنتي في كوكب اخر فمن تحبي ان يكون معك؟


ما الفتره اللي نفسك تمسحيها من ذاكرتك؟
ما اكتر الصفات اللي بتحبيها في نفسك؟
ما اكتر الصفات اللي بتكرههيها في نفسك؟
امنيه تمنيتيها وتحققت؟
امنيه تمنيتيها ولم تتحقق؟
اكتر موقف محرج حصلك؟
اكتر موقف طريف حصلك؟





مش عارفه والله الاسئله طلعت بسيطه وقليله
بس لو افتكرت حاجه تانيه اكيد هحطها

جاوبي بقي يا نوووووودي قلبي

love love
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
G£N£RAL

{{ يـــارب }}{{ يـــارب }}
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1915
ساكن فين يا حبى : انا موجود طالما انتم مبسوطين
تاريخ التسجيل : 25/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: المواطن المطحون اللي عليه الدور هي...نوووووودي   السبت أكتوبر 25, 2008 6:16 pm


هاهاهاهاها خفيفة جدا يا سما دى نودى هتقتلك لما تشوفك فى الحقيقة

الطحنة جمدة اوى المرة دى

على العموم هسالها حبة اسالة احلى من اسئلتك tongue

يلا يا نودىجوبى بقى وربنا يكون فى عونك

مين هنا بترتاحى لما تتكلمى معاه حتى لو فى موضوع

مين هنا فى السايت حسة انك معجبة بية اوى وكان نفسك تتكلمى معاه face 2face

لو خيروكى بين صديقة او حبيب مين هتختارى

السؤال دة حلو اوى وبالذات للناس الى بيحبوكى

يعنى السؤال الى جى هقولك اسم وكل اسم تحطى جنبية صفة انتى شيفاة فية

LoVeLy Sky

alhaj merooo

دلوعة مزيكا

hema tery

zanzon

khaled fouad

محمد فؤاد احمد

marmar_&


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mazika3ool.yoo7.com
nody
عضو vip
عضو vip
avatar

انثى
عدد الرسائل : 666
العمر : 28
ساكن فين يا حبى : cairo
تاريخ التسجيل : 12/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: المواطن المطحون اللي عليه الدور هي...نوووووودي   السبت أكتوبر 25, 2008 11:11 pm

LoVeLy Sky كتب:

بعد حوارات وقرارت واجتماعات
قررنا نحن نيابه الطحن بوضع
حبيبه قلبي نووووووووووووووووووودي علي كرسي الاعتراف
حبيبه قلبك ايه بس ....
(عايزين نخرجها المواطن المطحون مش عايزين لارحمه ولا رأفه)
باين انك بتموتى فيه اوووووووووووى

afro




وطبعا طبعا انا اول واحده هسأل


انا برضه مش عارفه اسألك اقولك ايه لاني عارفه كل حاجه عنك؟؟؟؟
بس اكيد هسأل يعني مش هسيب الفرصه دي تعدي بالساهل كده

يا ساتر عليكى يا سمااااااااااااااااااا

اولا الاسئله الخفيفه
(ممكن تجاوبي علي ناس من المنتدي او خارجه)

ايه اجمل منظر طبيعي بتحبيه؟
البحر
من الشخص الذي تخبريه بكل شئ؟
حاليا انتى يا قمر
من الشخص الذي تتفائلي بوجهه؟
واحد زميلى فى الجامعه
من الشخص الذي ترتاحي في الكلام معه؟
سما ومنه
من الشخص الذي تندمي علي معرفتك به؟
لالا لسه مفيش بس قريب اوى هيبقى فيه
من الشخص الذي طبع ذكري جميله في قلبك
كل اصحابى بتوع الثانويه
من الشخص الذي تحبيه من كل قلبك؟
لا فى كتيييييييييييييير
من الشخص الذي لم تتوقعي ان يكون صديقك واصبح ذلك؟
حسام يا سما
من الشخص الذي لم تتوقعي ان يبتعد عنك وهو افضل اصدقاءك ولكنه فعل ذلك؟
لا محصلش ... محدش اصلا يقدر يبعد عنى Very Happy
من الشخص الذي تتمني ان تصفعيه علي وجهه؟
اممممممممممممم
واحده بحبها اوى حطتنى على المطحنه
اذا طلب منك الشخص اللي انتي مرتبطه بيه انك تسيبي اعز اصدقاءك فماذا ستفعلي؟(بدون دبلوماسيه)
لا مش هسيبه لان صعب انك تلاقى الصديق الصدوق
هههههههههههههه
حلوه اوى الصديق الصدوق دى
من الشخص الذي توجهي له الكلمات التاليه:
ربنا يخليك ليا
امى
وحشتني
خالتى الله يرحمها
بحبك
لسه مفيش الحب اللى قصدك عليه
وانتى عارفه كده يا اروبه
ربنا يهديك
لكل المسلمين


الي من تهدي
ورده صفراء(غيره) علي مين؟ ومن مين؟
بغير على اخويا الكبير شويه من اصحابه البنات
بس غيره اخويه والله
ورده زرقاء(فراق)
للايام اللى فاتت
ورده حمراء(حب)
لماما
يعنى هقول لمين ؟؟؟؟
او للى هيبقى حبيبى ان شاء الله
كارت اشتياق
لكل اعضاء المنتدى اللى مش ظاهرين
كارت انذار
للى هيفكر يجرحنى حتى ولو بكلمه
احذروا بقه Mad
كارت وداع
مش عارفه
كارت طرد
مش عارفه برده

مارأيك في :
الطيبه
فى اوقات بتبقى وحشه
العند
بيودى الواحد فى داهيه
الشك
ممكن ينهى علاقه حلوه ما بين اتنين
الغيره
مطلوبه لو مزادتش
وطبعا الحب
يااااااااااااااه الحب
اجمل حاجه فى الدنيا


اسئله الفانتازيا
اذا وجدتي خاتم سليمان وقال لكي العفريت ان تطلبي ما تريدي ماعدا الفلوس فماذا ستطلبي؟
اممممممم
اطلب ايه ؟؟؟
عاوزه الاقى شغل عدل لما اتخرج
بجد نفسى فى كده اوووووووووى
اذا كنتي عصفور الي اين تفضلي الذهاب؟
فوق الاشجار بس يبقى معايا عصفور
يعنى مش هبقى لوحدى
اذا وجدتي طاقيه الاخفاء فماذا ستفعلي بها؟
يالهووووووووووى
هعمل مقالب فى الناس اد كده
هههههههههههههههه
اذا كنتي في كوكب اخر فمن تحبي ان يكون معك؟
كل اللى بحبهم


ما الفتره اللي نفسك تمسحيها من ذاكرتك؟
لا الحمد لله مفيش
ما اكتر الصفات اللي بتحبيها في نفسك؟
بيقولوا انى بفهم اللى ادامى وانى طيبه
بيقولوا كده والله اعلم بقه
ما اكتر الصفات اللي بتكرههيها في نفسك؟
ساعات بعيش نفسى فى اوهام
امنيه تمنيتيها وتحققت؟
انى قبلت ناس بحبهم وبيحبونى بجد
امنيه تمنيتيها ولم تتحقق؟
انى الاقى الحب الصادق
اكتر موقف محرج حصلك؟
هو موقف واحد محرج حصلى فى حياتى
بس يلاش افضح نفسى
اكتر موقف طريف حصلك؟
حاليا مش فاكره حاجه
بس اكيد فى كتير خاصه ايام الجامعه او لما ابقى انا وسما






مش عارفه والله الاسئله طلعت بسيطه وقليله
اااااااااااااااه قليله اوى الصراحه
بس لو افتكرت حاجه تانيه اكيد هحطها
ده انا اللى هحط سيغ حامى فى ودانك

جاوبي بقي يا نوووووودي قلبي

قلبك ايه بقه بعد كل ده !!!!!!
love love
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mazika3ool.yoo7.com
nody
عضو vip
عضو vip
avatar

انثى
عدد الرسائل : 666
العمر : 28
ساكن فين يا حبى : cairo
تاريخ التسجيل : 12/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: المواطن المطحون اللي عليه الدور هي...نوووووودي   السبت أكتوبر 25, 2008 11:18 pm

Dr.MaZiKa كتب:

هاهاهاهاها خفيفة جدا يا سما دى نودى هتقتلك لما تشوفك فى الحقيقة
ههههههههههه دى هتشوف ايام سوده معايا
الطحنة جمدة اوى المرة دى
اوى اوى يا عماد
على العموم هسالها حبة اسالة احلى من اسئلتك tongue
ربنا يستر

يلا يا نودىجوبى بقى وربنا يكون فى عونك
ياااااااااااااااااااارب
مين هنا بترتاحى لما تتكلمى معاه حتى لو فى موضوع
حد برتاحله ؟؟؟؟
هى مرمر وخالد وانت يا عمده


مين هنا فى السايت حسة انك معجبة بية اوى وكان نفسك تتكلمى معاه face 2face
لالا مفيش
وبعدين انا اغلب اللى فى السايت اتكلمت معاهم
لو خيروكى بين صديقة او حبيب مين هتختارى
الصديق طبعااااااااااااااااااااا
السؤال دة حلو اوى وبالذات للناس الى بيحبوكى

يعنى السؤال الى جى هقولك اسم وكل اسم تحطى جنبية صفة انتى شيفاة فية

LoVeLy Sky
جزء منى بجد
alhaj merooo
بص انا معرفهوش اوى بس هو حد لذيذ
دلوعة مزيكا
مواضيعها حلوه اووووى
hema tery
دمه خفيف
zanzon

khaled fouad
زنزون وخالد كانوا بجد مجننى ولحد دلوقتى

محمد فؤاد احمد
مش عارفه ...
marmar_&
مواضيعها فى غايه الروعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mazika3ool.yoo7.com
hema tery
كبار شخصيات مزيكا كوول
كبار شخصيات مزيكا كوول
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 487
العمر : 24
ساكن فين يا حبى : Here وهناك
تاريخ التسجيل : 25/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: المواطن المطحون اللي عليه الدور هي...نوووووودي   السبت أكتوبر 25, 2008 11:22 pm

hema tery
دمه خفيف


برضه هسألك ههههههه

خد عندك يا ستى

انتى بصراحه كنت عارفه ان سما هتقعدك فى المطحنه ولا لأ


كان نفسك تكونى ايه وانتى فى الثانويه العامه


رايك بصراحه جدا اليومين دول فى مزيكا كول ((بصراحه))


ومش هكتر عليكى تعرفى ليه لأنك صعبانه عليا بجد
هههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.mazika3ool.yoo7.com
nody
عضو vip
عضو vip
avatar

انثى
عدد الرسائل : 666
العمر : 28
ساكن فين يا حبى : cairo
تاريخ التسجيل : 12/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: المواطن المطحون اللي عليه الدور هي...نوووووودي   الأحد أكتوبر 26, 2008 12:34 am

hema tery كتب:
[size=18]
hema tery
دمه خفيف


برضه هسألك ههههههه
اسأل يا عم هى جت عليك
خد عندك يا ستى
هااااااااااااااااااااااااات
انتى بصراحه كنت عارفه ان سما هتقعدك فى المطحنه ولا لأ
هى قالتلى انهارده انها هتقعدنى عشان تنتقم منى
اصلها بتحبنى اوووووووووووووى

كان نفسك تكونى ايه وانتى فى الثانويه العامه
يعنى ايه كان نفسى اكون ايه ؟؟؟
مش فاهمه


رايك بصراحه جدا اليومين دول فى مزيكا كول ((بصراحه))
بص هو ناقصه اعضاءه التانيين


ومش هكتر عليكى تعرفى ليه لأنك صعبانه عليا بجد
هههههههههه

[/size]
ههههههههههههههه ده انا صعبانه على نفسى ... بس برده مش هرحمك لما تتحط على الكرسى ههههههههههههههههههههههههههههههههههه













الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mazika3ool.yoo7.com
khaled fouad

{{ الولد الشقى }}


{{ الولد الشقى }}
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1204
العمر : 31
ساكن فين يا حبى : القاهره
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: المواطن المطحون اللي عليه الدور هي...نوووووودي   الأحد أكتوبر 26, 2008 12:37 am

انا كنت معديه قولت اخد الجمعيه
بوصي يا نودي انا بجد فرحت قوي اما قولتي اني من ضمن الناس الي بترتاحي معاهم في الكلام

عشان كده قولت اني لازم معديش الموضوع ده على خير وقلت الازم اعمل عمل خيري
استلمي بقه

1- اتخانقتي كام مره مع منه او مع سما

2- طبعا كل البنات بتغير من صحبتها ومن اخوتها احكلنا موقف حسيتي فيه بالغيره

3- اخر مره باب ضربيك فيها كانت امتى واخر مره زعقليك امته وليه

4- اخر مره ضربتيك فيها ماما كانت امتى او زعقتليك وليه

5- اخر مره بكيتي فبها كانت امتى وليه

6-ايه مواصفات الشاب الي تتمنيه يكون حبيبيك

7- وايه مواصفات الزوج المثالي من وجه نظريك ده اذا كان عنديك طول نظر

8-ايه الاكله الي بتحبيها

9-لبسه نضاره ولا لاء

10_ وزنيك كام كيلو

11-ايه اكتر حيوان بتحبيه

12-ايه الفرق بين الجاموسه والبقره

13-ايه اكتر حاجه ضايقتيك في حياتيك

14- ايه الجامعه الي كنتي نفسيك تدخليها

15- من هيا تؤام روحيك

16- اخر مره اتعاكستي كانت ازاي ده ازا كان في حد اهبل بيعكسك اصلا ههههههههههه

17-ايه كتر معكسه ضايقتيك وكان رديك عامل ازاي

18- كم مره انطردي من المحضره والامن ضربوكي

19-ايه هيا هوياتيك غير النم على الناس وتوقيع بنهم وخراب البيوت والحقد على صحابيك

20- مفيش حد اتهبل واتجنن وباع عمر وقليك انو معجب بيكي او بيحبك قبل كده
ولو فيه راح اي مستشفى ساعتها ومات ولا لسه فيه الروح

21- اخر مره عضيتي اخوكي كانت امتى وخد كام غرزه

22- ومين اكتر عضو تحبي تعضيه

23- دعوه اخير تحبي تدعي لمين غيري

24- ايه ال 7 فروق بين النمله والبرغوت

25- عندكم براغيت في البت ولا بتروشو

26- اخر مره موتي الامل الي في شعريك الي مله المنتدى وبقينا قعدين بنهرش قدام بعض والمنتدى قفل اسبوع بسببو

حسسسسسيي الله ونعم الوكيل تحبي تقوليها لمين


انا حبيت بس ازوركم من حين الاخر بس معلش مش هعقد معاكم كتير عشان على رأي المثل يابخت من زار وخفف وخده باليك يانودي و انا مش هقدر اشارك في المنتدى بصوره مستمره
عشان مشغول شويه واذا عايزين تحطوني على الكرسي وانا عارف ان في ناس نفسها
اجلو الموضوع دلوقتي خااااااااااااااااااالص وخدين بالكم يابنات
وانا في انتظار البت زوزو الي هيا زملكويه

وازا شيري ظهرت او طلعت برأه ابقو سلمولي عليها وربنا يفك سجنها قادر ياكريم من وره قلبي


والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mazika3ool.yoo7
nody
عضو vip
عضو vip
avatar

انثى
عدد الرسائل : 666
العمر : 28
ساكن فين يا حبى : cairo
تاريخ التسجيل : 12/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: المواطن المطحون اللي عليه الدور هي...نوووووودي   الأحد أكتوبر 26, 2008 2:08 am


khaled fouad كتب:
انا كنت معديه قولت اخد الجمعيه
جامعيه ايه بس يا لودااااااااااااااااااااا
بوصي يا نودي انا بجد فرحت قوي اما قولتي اني من ضمن الناس الي بترتاحي معاهم في الكلام
متخدش على كلامى ههههههههههههههههههههه
عشان كده قولت اني لازم معديش الموضوع ده على خير وقلت الازم اعمل عمل خيري
انت علطول بتعمل فيا خير
استلمي بقه
هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
1- اتخانقتي كام مره مع منه او مع سما
الحمدلله متخنقتش مع سما لحد دلوقتى .. انا ومنه ساعات بنشد مع بعض شويه
2- طبعا كل البنات بتغير من صحبتها ومن اخوتها احكلنا موقف حسيتي فيه بالغيره
ليه يعنى كل البنات تغير من صحباتها ؟؟ انا الحمدلله مش بغير من حد خااااااااااااااااااالص
3- اخر مره باب ضربيك فيها كانت امتى واخر مره زعقليك امته وليه
انا بابا طيب ولا بيضربنى ولا بيزعقلى
4- اخر مره ضربتيك فيها ماما كانت امتى او زعقتليك وليه
ماما مش بيضرب هى بتزعق بس .. مش فاكره بس اكيد عشان مش بسمع الكلام
5- اخر مره بكيتي فبها كانت امتى وليه
انا ببكى من وقت للتانى مش ببكى كتير يعنى .. وببكى لما بكون مدايقه او مخنوقه
6-ايه مواصفات الشاب الي تتمنيه يكون حبيبيك
المواصفات الشكليه انه يكون مقبول لكن الاهم انه يكون مخلص فى حبه ليا
7- وايه مواصفات الزوج المثالي من وجه نظريك ده اذا كان عنديك طول نظر
ههههههههه تصدق عندى طول نظر .. انه يراعى ربنا فى مراته
8-ايه الاكله الي بتحبيها
ايه .. ايه .. ايه .. يالا السمك
9-لبسه نضاره ولا لاء
وانت مالك انت ؟؟ يالا خلينى انا الكويسه
انا بلبس عدسات وساعات بلبس النضاره
10_ وزنيك كام كيلو
اخر مره وزنت نفسى كنت 54 كيلو
11-ايه اكتر حيوان بتحبيه
امممممممم واحب الحيوانات ليه انا ؟؟؟ لا مفيش حيوان بحبه
لو على الطيور انا بحب العصافير
12-ايه الفرق بين الجاموسه والبقره
هههههههههههههه بجد معرفش جاوب انت ده لو عرفت
13-ايه اكتر حاجه ضايقتيك في حياتيك
اكتر حاجه بضايقنى عموما قله الزوق
14- ايه الجامعه الي كنتي نفسيك تدخليها
اعلام او السن بس نعمل ايه بقه نصيبى انى ادخل اثار
15- من هيا تؤام روحيك
سما ومنه
16- اخر مره اتعاكستي كانت ازاي ده ازا كان في حد اهبل بيعكسك اصلا ههههههههههه
لا يا لودا الهبل كتيييييييييييييييييييييير .. وعلى فكره انا مش بركز مع اللى بيعاكس خاااااااااااااالص
17-ايه كتر معكسه ضايقتيك وكان رديك عامل ازاي
عمرى ما رديت على حد بيعاكس ولا هرد
18- كم مره انطردي من المحضره والامن ضربوكي
احم احم .. هى مره واحده بس الحمد لله محدش ضربنى ولا حاجه هو انا زيك يا خالد ولا ايه
19-ايه هيا هوياتيك غير النم على الناس وتوقيع بنهم وخراب البيوت والحقد على صحابيك
هههههههههههههه ده انا برده اللى بوقع بين الناس اسكت يا بوقى اسكت ..
هواياتى .. بحب اكتب كلمات اغانى وبحب الموسيقى والغناء
20- مفيش حد اتهبل واتجنن وباع عمر وقليك انو معجب بيكي او بيحبك قبل كده
ولو فيه راح اي مستشفى ساعتها ومات ولا لسه فيه الروح
ههههههههههه اه فى وراح مستشفى الكلب واكيد مات عشان انا رفضه Very Happy
21- اخر مره عضيتي اخوكي كانت امتى وخد كام غرزه
هههههههههه عض ايه يا بنى هههههههههههه
بس افتكر انى فى مره عضيته وهو عضنى بس موصلتش للغرز
22- ومين اكتر عضو تحبي تعضيه
ههههههههههههه انت يا خالد
23- دعوه داخير تحبي تدعي لمين غيري
ده انا هدعى عليك مش هدعيلك ..
هدعى لاى حد عاوزنى ادعيله غيرك يا لودا
24- ايه ال 7 فروق بين النمله والبرغوت
اوووووووووووف بقه .. هو ايه الاسئله الغريبه دى
النمله مش بتنط لكن البرغوث بينط .. النمله الكبر من البرغوث تقريبا
كمل انت به
25- عندكم براغيت في البت ولا بتروشو
هههههههههه لا معندناش .. ليه هو بيتكوا مليان ولا ايه ؟؟ شكلوا مليان ههههههههههههههههه
26- اخر مره موتي الامل الي في شعريك الي مله المنتدى وبقينا قعدين بنهرش قدام بعض والمنتدى قفل اسبوع بسببو
هههههههه الامل اللى فى المنتدى ده مش منى .. روح استحمى بقه يا لودا وبطل الحركات دى .. دى ريحتك ملت المنتدى حرام عليك بقه استحمى وارحمنا وارحم البشريه كلهااااااااااااااااااا
حسسسسسيي الله ونعم الوكيل تحبي تقوليها لمين
انت عارف كويس هقولها لمين

انا حبيت بس ازوركم من حين الاخر بس معلش مش هعقد معاكم كتير عشان على رأي المثل يابخت من زار وخفف وخده باليك يانودي و انا مش هقدر اشارك في المنتدى بصوره مستمره
خد بالك انت يا خالد
عشان مشغول شويه واذا عايزين تحطوني على الكرسي وانا عارف ان في ناس نفسها
ال يعنى وراه الوزاره ..يا عم روووووووووووووووووح
اجلو الموضوع دلوقتي خااااااااااااااااااالص وخدين بالكم يابنات
ااااااااااااااااااااااااااااايون واخدين بالنا
وانا في انتظار البت زوزو الي هيا زملكويه

وازا شيري ظهرت او طلعت برأه ابقو سلمولي عليها وربنا يفك سجنها قادر ياكريم من وره قلبي


والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته


وعليكم السلا ورحمه الله وبركاته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mazika3ool.yoo7.com
khaled fouad

{{ الولد الشقى }}


{{ الولد الشقى }}
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1204
العمر : 31
ساكن فين يا حبى : القاهره
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: المواطن المطحون اللي عليه الدور هي...نوووووودي   الأحد أكتوبر 26, 2008 12:38 pm

لسه في 52 سؤال تانين اصبري عليه انا هخليكي تعيطي وبعدين حكايه ان الهبل كتير اصلا انتي بس متهيأليك عشان مفيش واحد هيعاكس وحده وزنها 54 كيلو الا اما يكون اهبل هههههههههههههههههه
54 كيلو ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بعني قلم رصاص ماشي مييييييييييييييييين هيعاكس قلم رصاص وسنو مكسور كمان هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

وياترى هو انتي بأستيكه ولا من غير استيكه عشان بتفرق معايه وبعدين انتي لبسي عدسات مينفعش نضاره عشان النضاره اتقل منيك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ياجماع اي حد هيروح جامعة القاهره ويلقي قلم رصاص ماشي لابس كوبيات هههههه قصدي عدسان يعرف انها نودي يخدها على طول ويبريها ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


انا حاسس انك هتموتي من الغيبظ هههههههههههههههههههههههههههه بس اوعي تكتمي في نفسيك لحسن تكسري ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

afro afro afro afro
لوووووووووووووول لوووووووووووووول لوووووووووووووول لوووووووووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mazika3ool.yoo7
nody
عضو vip
عضو vip
avatar

انثى
عدد الرسائل : 666
العمر : 28
ساكن فين يا حبى : cairo
تاريخ التسجيل : 12/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: المواطن المطحون اللي عليه الدور هي...نوووووودي   الأحد أكتوبر 26, 2008 6:51 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله العظيم ضحكتنى بجد هموت من الضحك .. هههههههههههههههههههههههههههههههه
وبعدين 54 كيلو ده مش قليل للدرجه ااااااااااااااه انا نسيت انك طن يبقى وزنى اكيد بالنسبه ليك قليل اوى ههههههههههههههههههههههههههه
وحسبى الله ونعم الوكيل مش هقول غير كده يا لودا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mazika3ool.yoo7.com
khaled fouad

{{ الولد الشقى }}


{{ الولد الشقى }}
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1204
العمر : 31
ساكن فين يا حبى : القاهره
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: المواطن المطحون اللي عليه الدور هي...نوووووودي   الأحد أكتوبر 26, 2008 10:25 pm

[quote="nody"]هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله العظيم ضحكتنى بجد هموت من الضحك .. هههههههههههههههههههههههههههههههه
وبعدين 54 كيلو ده مش قليل للدرجه ااااااااااااااه انا نسيت انك طن يبقى وزنى اكيد بالنسبه ليك قليل اوى ههههههههههههههههههههههههههه
وحسبى الله ونعم الوكيل مش هقول غير كده يا لودا
[/quot

شكلي عصبتيك جاااااااااااااامد بس انا عايزك تبقي ريلاكس كده وتهدي عصابيك عشان صحتيك انتي مش قد العصبيه ديه
ولا اقوليك انتي احسن حاجه قول اما تحسي انك متغااااااااااااااااظه قووووي امسكي في شعر منه او سما وقعدي شدي في جااااامد جامد الاغايت اما يطلع كلو في ايديك هتروحي مرتاحه على طول اسمعي كلامي تكسبي
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

وبعدين حكاية وزني ده هو الوزن المناسب لاي كائن فضائي زيي يعني ده طبيعي شكليك كده مش مثقفه فضائيا زيي اتعلمو بقه لغة الفضاء
(اتشاها ميرى دوست) تعرفي بقه ترجمي لغة ديه متعرفيش طبعا ديه لغه فضائيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mazika3ool.yoo7
MarMar

< المشرفه العامه >< المشرفه العامه >
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1240
العمر : 27
ساكن فين يا حبى : ZagaZig
تاريخ التسجيل : 31/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: المواطن المطحون اللي عليه الدور هي...نوووووودي   الإثنين أكتوبر 27, 2008 9:59 pm


marmar_&
مواضيعها فى غايه الروعه

شكرا ليكى يانودى ياقمر
بس برضو هسالك يعنى هسالك
ايوه مش علشان قولتى كلمتين هرحمك
ههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mazika3ool.yoo7.com
MarMar

< المشرفه العامه >< المشرفه العامه >
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1240
العمر : 27
ساكن فين يا حبى : ZagaZig
تاريخ التسجيل : 31/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: المواطن المطحون اللي عليه الدور هي...نوووووودي   الإثنين أكتوبر 27, 2008 10:12 pm

منوره الكرسي يلا دول شوية اسئلة خفاف كده
ميش فيا دماغ اسأل بس فيا دماغ اعذب

اسمك الحقيقى ايه ؟ وسنك ؟

ماهى هواياتك؟

ما هو البرنامج اليومي لك على مدار الاسبوع .؟

ما هى الصفات الجميله التى تتحلى بيها كما يقول لك من حولك من اقارب واصدقاء ؟

عرف نفسك فى كلمه واحده بس؟

ايه هي طموحاتك؟ ايه هدفك فى الحياه؟؟؟

ما هو اصعب موقف مررت به؟

بتحكم على الناس ازاى.؟؟وبعد اد ايه؟؟؟

العمر لا يقاس بالثوانى والدقائق والأيام والشهور والسنين .
بماذا تقيس عمرك؟


احكى لنا موقف خاص فى حياتك لن تنساه؟؟؟؟؟
احتمال تلاقي اسئلة متكررة ميضرش


نعم لى أخطاء كثيرة مثل كل الشباب .. لكن هذا الخطأ لا يمكن أن أنساه لأنه جلب لى مشاكل عديدة ..
ما هو الخطأ ولما ارتكبته ؟


ايه اكتر موقف بتتمنى انو ميتكررش تانى فى حياتك؟
ايه اكتر حكمه بتعجبك؟؟؟


ايه الحكمه اللى انتى مش مقتنعة بيها؟؟؟


عايزه ايه من الدنيا؟؟؟




عايزه ايه من الناس؟؟؟


عاوزه ايه من اهلك؟؟


ناوي على ايه لما تكبر؟؟؟


شايفه إيه ناقصك فى حياتك و عايزه تكمليه؟


إيه ما بتعملهوش و نفسك تعمليه؟


إيه بتعمليه و نفسك تبطليه؟


إيه الخطأ اللى ممكن تسامحى عليه ؟ و إيه الأخطاء التى لا تغتفر من وجهه نظرك؟



.من أقرب الناس إلى قلبك بعد أمك وأبيك طبعاااا؟


ما هى الحكمة التى تتخدها شعارا لك فى الحياة...؟


ما اللون المفضل عندك..؟


لو عندك مناسبة سعيده جدااااااا ومعك بطاقة واحدة فقط لمن ترسليهاااااااا..؟


موقف محرج جدا مر بك ولن تنساه أبدااااااااا.؟


لو طلعلك المارد السحرى وقلك اتمنى ثلاث امنيات فقط ما هى يا ترى..؟


شخص لا تنسى فضله عليك؟؟


اول شخص تعرفت عليه في
المنتدى ؟


من هو اعز الاصدقاء عندك فى
المنتدى
؟

كم بلد رأيت
حتى الان من غير بلدك
؟

وجهه هذه الكلمات للعضو المناسب

الله يسامحك :

ربنا يوفقك :

تستحق التقدير :

لسه فاكرني :

وجودك يسعدني :

صافي يا لبن :

- عندك اخوات؟وكم؟

-انت راضى عن نفسك؟

ايه سلبياتك؟

اذا اردت ان تبكي الان , فعلى من تبكي؟

من ستختار ليمسح دموعك ؟

اذا تم تعيينك ملكا لجميع البلاد العربيه فما اول قرار ستتخذه ؟

هل تكره شخص بشده في حياتك ؟

ماهو اجمل اسم لولد واجمل اسم لبنت من وجهة نظرك؟

ماذا تفعل اول شيء اذا ربحت ملايينا او مليونا عشان مانكون طماعين؟

ايه الموهبة الي كان نفسك تبقى عندك؟

ايه اخر sms وصلك ؟؟من مين؟؟ وبيقول ايه؟؟

إيه أوحش موقف حصل معاك وطلع شكلك وحش قادم أصحابك ؟؟

مين أكتر واحد في عيلتك بتحبى تتكلم معاه ؟؟

ايه اكتر موقف حسيتى انك ندمانه عشان عملتيه ؟

مين أكتر واحد او واحده بتحبى ترخمى عليه في المنتدى ؟ وليه ؟

ايه اكتر موقف بتتمنى انو ميتكررش تانى فحياتك؟

ماذا تقول عن ....

الصدق :
الخيانه :
الكذب :
الغرور :
الغيره :
الصداقه :
المسئوليه :
واخيرا الحــــــــــــــــــــب :

ايه اكتر حاجه بتحب تعمليها واول ما تصحى من النوم؟

مين اكتر شخصيه بتحبها فى المنتدى؟

ايه سبب دخولك المنتدى؟

مشترك فى كام منتدى تانى ؟

ايه اكتر حاجه ممكن تعصبك؟وايه اكتر حاجه ممكن تفرحك؟

مين اكتر شخصيه شدتك مواضيعها فى المنتدى؟

مين اكتر حد تقيل على قلبك فى المنتدى؟

نوع مبايلك ايه؟

مين الشخص الى ممكن ما تمسحيش اى رساله تجيلك منه؟

مين اكتر شخص متفاهم معاك وبتحب تتكلم معاه فى البيت؟والمنتدى؟

ما هو افضل مكان تتردد اليه؟

من هو تؤام روحك؟

ما هو الشئ الذى تخشاه؟

مالذي يشعرك بأكثر قدر من الحرج ؟

شخص تحتاج لقربه الآن منك ؟؟

متى تغضب؟

باقة ورد لمن تهديها؟

باقة شوك لمن تهديها ؟

شخص لاترفض له طلبا ؟


ماهي أعظم صفة تفضليها ؟


وماهي اكره صفة تنبذيها ؟

أعظم شيء فقدته ؟

وأعظم جرح دفنته ؟

اسؤا خبر سمعته؟

ماذا يمثل لك الموت ؟

اوصف نفسك كما تراها ؟!

دعوه صادقه من اعماق قلبك لمن تهديها ؟؟

ايه رأيك بقي في الاعضاء

خلاص انا ريحتك برده

يلا كفاية عليكى لو تحبى كمان قولي

انا تحت الخدمه قولت حرام كفاية عليكى دول

انا زعلانة اوي اسئلة قليلة جدا يلا أمري لله

سلام يا قمر

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mazika3ool.yoo7.com
MarMar

< المشرفه العامه >< المشرفه العامه >
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1240
العمر : 27
ساكن فين يا حبى : ZagaZig
تاريخ التسجيل : 31/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: المواطن المطحون اللي عليه الدور هي...نوووووودي   الإثنين أكتوبر 27, 2008 10:13 pm

ردى بقى وبلاش دبلوماسيه
هههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mazika3ool.yoo7.com
Lovely Girl
لاء دة ولعه معاه بقى
لاء دة ولعه معاه بقى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 87
العمر : 29
ساكن فين يا حبى : فى بيتنا
تاريخ التسجيل : 24/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: المواطن المطحون اللي عليه الدور هي...نوووووودي   الثلاثاء أكتوبر 28, 2008 10:16 pm

مش باينه ليه يانودى

ادخلى وجاوبى على الاسئله اللذيذه دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mazika3ool.yoo7.com/
LoVeLy Sky
كبار شخصيات مزيكا كوول
كبار شخصيات مزيكا كوول
avatar

انثى
عدد الرسائل : 485
العمر : 27
ساكن فين يا حبى : في مكان بيقولوا بيتنا!!
علم الدولة :
تاريخ التسجيل : 20/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: المواطن المطحون اللي عليه الدور هي...نوووووودي   الثلاثاء أكتوبر 28, 2008 10:24 pm

واضح انك بتموتي فيها يا مرمرVery Happy
ههههههههههههه

بس للأسف نودي حاليا النت عندها فاصل
هحاول اكتبلها الاسئله دي كلها واديهالها في الكليه عشان تردلك عليها
مع ان ده ارهاق بالنسبالي اكتب كميه الاسئله دي حرااااااااااام بس ميغلاش علي نودي يالا Sad

وبتقولك يا لودا انت اوعي تتكلم عليها في غيابها فاهم هههههههههههههه Mad

وهتبقي تضبط النت عندها ع الموبايل وترد عليكم وتكلمكم قريب ان شاء الله Laughing



love love love
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
المواطن المطحون اللي عليه الدور هي...نوووووودي
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
.::MaZiKa::. :: =-- (المنتديـــات العــامـه) :: !i!i!i!iالمنتدى العام!i!i!i!i :: كرسى الاعتراف-
انتقل الى: